Czapka dla niemowlaka

Kiedy już na zawsze (tak mi się wydawało) porzuciłam zabawy z kordonkiem, zaczęłam przeglądać sieć w poszukiwaniu czegoś, co nie przerasta moich możliwości zarówno manualnych, jak i intelektualnych. Padło na czapkę. Jako e zostałam zaproszona na okazanie córci znajomych, postanowiłam, że właśnie dla niej wydziergam cieplutka i milutką czapeczkę. Jak postanowiłam, tak zrobiłam.Teraz, kiedy mam już za sobą rok intensywnego szydełkowania, wiem ile niedociągnięć było w tamtej pracy. Ale bardziej chodziło o wręczenie własnoręcznie wykonanego prezentu niż o cokolwiek innego. Chyba jestem próżna. Zdarza się. W każdym razie, czapusia wyszła tak:





Wzór tutaj https://www.youtube.com/watch?v=JhZb5Qw40Sg

Tutorial jest po angielsku, ale nie zrażajcie się, bo wszystko ładnie widać na filmiku. Polecam początkującym, będziecie mogły się chwalić w czasie rodzinnych nasiadówek 😄

Niesiona falą sukcesów popełniłam w tym samym czasie dwie opaski. Bardzo szybko się je robi, również polecam. Postaram się wygrzebać i podać źródło.





I jeszcze jedna 




Jeśli chodzi o same zdjęcia, to szału nie ma, wiem 😄
Późniejsze będą o wiele lepsze.

Komentarze

Popularne posty