Aniołek 3D z kordonka

Jakoś mnie wena opuściła ostatnimi czasy i mam zaległości - wiem. Nie tylko w pisaniu 😃 Nie cierpię takiej jesieni, kiedy nie ma słońca za oknem. No nie chce mi się z wyrka zwlec i już. A jak już wstanę, to snuję się i opierniczam zamiast wziąć do sensownej roboty.
Dotarło do mnie, że już niedługo w szkole zaczną się kiermasze bożonarodzeniowe, a ja mam do obskoczenia aż dwa 🙀 No i na własnym drapaku też wypadałoby zawiesić to i owo. Jestem najlepszym przykładem, że szewc bez butów chodzi 😂

Na YT jest mnóstwo fajnych tutków, po polsku i nie tylko. Mnie najbardziej przypadła do gustu Aurelia Myszka Szara, bo mówi tylko to co ważne. Nie znoszę filmików, na których pierwsze 5 (albo i więcej) minut to pitolenie o niczym.

W każdym razie, Aurelia nauczyła mnie robić aniołka 3D. Zrobiłam go z kordonka Aria 5, szydełko nr 2. Ma piękny, śnieżnobiały kolor, moim zdaniem idealny na ozdoby choinkowe. Tak po prawdzie to kupiłam go z zamiarem zrobienia obrusu ale straciłam cierpliwość 😀

Na pierwszym zdjęciu mistrz drugiego planu 💕😹





Komentarze

Popularne posty