Decoupage - skrzyneczka na Dzień Babci

Zazwyczaj dziergam, no ale babci moje maskotki raczej niepotrzebne. Szalik ma, czapkę i rękawiczki też. Kwiatki i czekoladki to oklepany temat... Zaczęłam szukać pomysłów i znalazłam na Inspirello (bardzo polecam kanał na YT).
 Ponieważ do tej pory nie bawiłam się w upiększanie niczego metodą decoupage'u, więc i sprzętu potrzebnego do osiągnięcia pożądanego efektu nie posiadałam. Najpierw kupiłam w chińskim sklepie skrzyneczkę. Jakość zdecydowanie nijak się miała do wygórowanej ceny ale co tam. W końcu Dzień Babci tylko raz w roku. Następnie zaliczyłam pepco i pobliski sklep papierniczy, gdzie zaopatrzyłam się w pędzle, farby, jakiś szablon (do wyboru był aż jeden) no i chusteczki. No i jeszcze trafilam na wyprzedaż w empiku 😊

Skrzyneczka była dziwna, bo na środku wieka miała otwór. Duży, nie wiem na co, bo chustecznik z tego nijak by nie wyszedł. Słabo to wyglądało, więc po przemalowaniu całości na biało, przylepiłam na środku duże drewniane serce. No i cacy. I teraz zaczęła się zabawa, bo do ozdobienia skrzyneczki użyłam chyba wszystkich nowych zabawek 😋😀
Wyszło tak:





Wydaje mi się, że nienajgorzej. Babcia była zadowolona, zwłaszcza, że pudełeczko w chwili wręczania puste nie było 😃

Komentarze

Popularne posty